Alla inlägg under mars 2010

Av Therese - 30 mars 2010 18:38

Nu är den äntligen gjord.

Och den blev faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. =)

Dock kommer det gula bli bättre när den har läkt. Nu är det mer orange färgat haha.



 

Av Therese - 28 mars 2010 12:32

Av Therese - 28 mars 2010 10:16

Då var det söndag igen.


Sitter och fixar med lite musik och väntar på att kaffet ska bli klart. Emanuel och Peter sitter och spelar Super Mario i vardagsrummet. En typisk söndag morgon med andra ord. =)

Emanuel kom hem igen och hade feber. Alltså jag fattar inte vad det är med pojken. Nyss hade han ju magsjuka! Suck. Men febern hade i alla fall sjunkit idag så det är ju bra. Han är ju hyfsat pigg. Men känns lite tråkigt att vi inte kan göra nånting idag då som vi hade planerat. =( Känns i alla fall skönt att han kommer vara här ända tills nästa söndag. Så man hinner rå om honom.


Jag ska gå upp på statoil och hämta mitt paket som kommit idag. Classes pulver. Är väldigt nyfiken på hur det kommer funka. Om det funkar. I så fall är det en billig lösning. Och min lilla dunderkula slipper ha ont =) Och vi kan ta längre prommenader =)


Nej nu blir det kaffe.

Av Therese - 25 mars 2010 22:23

 Idag kom då äntligen lönen!


Och efter jobbet drog jag med syrran och shoppade lite. Vi var nog ute hela kvällen känns det som. Haha. Men det var najs. Jag hittade faktiskt ett par byxor och en tröja. Hör och häpna, ett par byxor! Jag har alltid problem med att hitta snygga byxor, men den här gången lyckades jag.

Och tröjan sen. Jaja, en till munktröja. =) Rår bara inte för det, jag älskar dom. Ska skaffa mig en garderob enbart för sånna haha.


  




I morgon kväll kommer Emanuel äntligen hem igen. Känns som att det var flera år sen han var hemma nu. Jippi!

Jag ska även ut och käka med S och det ska bli riktigt roligt faktiskt. Ser fram emot den här helgen.



Här är förresten några bilder på djuren :)



 

Classe


Harry 


  

Garys ena kattunge =)

...

Av Therese - 23 mars 2010 11:48

Sitter med färg i håret just nu. Tyckte det var dags att färga om det eftersom det svarta började försvinna ganska mycket.


Hade en kort dag på jobbet idag. Var bara till två ställen. Känns skönt med några sånna dagar ibland oxå. Även om jag trivs bäst på Eon.


Så här sitter man helt plötsligt med en helt ledig dag och vet inte vad man ska göra med den. Inga pengar har man heller. Inte förns på torsdag. Värdelöst =) 


Nåväl. Bäst att skölja ur färgen nu. Kliar som fan

Av Therese - 22 mars 2010 18:23

Tar jag på mig min rosa mys dress och läser en bok.


En stund. =)

Av Therese - 22 mars 2010 15:23

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen.



Ofta när jag varit ute med Classe så blir han otroligt stel och haltar ganska mycket efteråt. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men fick ett tips att ge honom ett pulver som hjälper till att återuppbygga ledbrosket, bl a. 


Så nu har jag beställt hem en burk. Tänkte jag skulle pröva, för inte meningen att han ska få ont varje gång vi är ute på prommenad. Jag hoppas verkligen att det hjälper. 



 

Av Therese - 20 mars 2010 09:14

Eller ja... Det håller ju på att bli bättre iaf. =)

Kan ju säga att jag är hyfsat less på att ha ont i magen nu. Den har levt sitt egna liv de här tre dagarna. I morse när jag vaknade trodde jag att det var jordbävning. Usch.


Och Emanuel blev kvar hos pappa den här helgen. Skit oxå. Men han kommer nästa helg i stället. Å då har man ju faktiskt råd att göra nånting i stället för att bara sitta hemma. Tycker inte det känns rät att han ska behöva åka fram och tillbaka hela tiden. Då är det bättre att han får vara hos pappa veckan ut. Men känns lite jobbigt att vara utan honom så länge.


Nu ska jag nog lägga mig i soffan å glo på tvn en stund.

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards