Alla inlägg under juni 2010

Av Therese - 22 juni 2010 15:33

Okej, jag erkänner.


Jag är ett mobilfreak. =)


Har köpt två nya skal till min Iphone. Det blev dessa två.




   


Skalen är från Skinz.se.


Kommer nog bli fler framöver har jag en känsla över. Hihi

Av Therese - 22 juni 2010 15:23

Nyss hemkommen från en liten tur till stan. Tog en kaffe med E. Emanuel var oxå med å det var riktigt trevligt att få komma ut lite grann och bara vara. Drack lite kaffe, åt lite glass och pratade lite strunt.


Nu ska jag och älskling laga lite mat och sen ska jag ut å åka Lastbil!! Ska bli skoj må jag säga. Var flera år sen jag gjorde det :P


Mja... hade inte så mkt mer att skriva nu så.

...

Av Therese - 21 juni 2010 11:20

Emanuel är hemma igen och här sitter vi och försöker komma på nåt att göra. Går inge bra så jag bloggar lite medans.Var ju ett tag sen man bloggade så tänkte jag skulle försöka bättra mig på det.


Jag har påbörjat en kurs i alla fall. Medial Utveckling. Den håller på i 18 månader. Hur spännande som helst. Så nu håller jag på att lära mig Healing och Psykometi. Så om någon vill ha ett föremål avläst eller en healing, hör av er =)

Hittils går det bra och jag hoppas det rullar på lika bra.


Snart är det midsommar och ingen sommarvärme än. Idag är det fint väder iaf, men värmen? Vill ju ha sol och varmt så man kan ligga på en filt ute på gräset och mysa. Och sola =)


Aja, nu måste vi göra nåt innan vi börjar klättra på väggarna allihop.




Av Therese - 20 juni 2010 17:14

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards