Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Skit Itunes!

Av Therese - 2 mars 2011 07:37

Då var det ny månad då. I och för sig var det igår, men jag har inte skrivit nåt då, så detta blir mars månads första inlägg.   

Jag och Manne har varit och lämnat Peter på jobbet. Om en stund så blir det dagis, och jag ska till min jobbcoach på ett möte. Har ingen som helst lust egentligen, för jag vet ju redan vad jag ska göra snart. Börja plugga. Ser verkligen fram emot det faktiskt. Vad knepigt det kan bli, för bara en vecka sen kunde jag absolut inte tänka mig att börja plugga, men nu känns det helt rätt. Det är bara att hoppas på att man kommer in. Syrran ska läsa med, samma som mig. Haha, kan bli skoj. Vi har bestämt oss för att ta en dag och shoppa massa grejjer till skolan. En skolshoppingsdag. Verkligen skoj! Så nu väntar jag bara på svar ifrån dom. Håller tummarna.

 

Annars idag ska jag ha en klass hemma hos mamma, så bara hoppas att hon fått ihop lite folk. Har ju massa nya grejjer att visa.

Sen blir det nog lugnt. Vad jag vet i alla fall. Gruvar mig lite för att åka in till jobbcoachen. Tycker det är lite onödigt. Hittills har han liksom bara plockat fram jobb som redan ligger ute, så jag har inte fått så mkt hjälp faktiskt. Jobbcoacher är väl överskattat?

 

Jag skulle försöka installera en uppdatering på min iphone igår kväll. Slutade nästan med att jag raderade allt jag hade på den. Vilket jäkla dumt program det där Itunes! Höll på å bli tokig. Som tur var fanns det ju kvar från säkerhetskopian. Men det finns inget som gör mig så arg som dumma program och grejjer som inte funkar ordentligt. Peter fick nog och gick och la sig, haha. Medans jag satt i halv panik och försökte få till det. Alla Appar jag laddat hem försvann, men som tur var, var det bara att ladda hem dom igen, eftersom jag redan betalat vissa en gång redan. Puh!

Som sagt, jäkligt dumt program!

 

 

Nej, nu en kopp kaffe, sen är det väl bäst att göra sig i ordning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 10 april 2011 21:46

Nu har jag ny blogg! Så denna kommer nog inte uppdateras något mer. Ifall jag inte kommer tillbaka hit vill säga =)   Jag bloggar nu på denna adress; silverblixten.wordpress.com   See ya!! ...

Av Therese - 10 april 2011 11:51

Jaha, då var det söndag igen. Tiden går fort. Söndagar är ganska värdelösa tycker jag. Eller kanske inte värdelösa, men långtråkiga. Det är då man ska åka hem till föräldrar och käka söndagsmiddag.    Men senare i eftermiddag kommer Manne hem. Och...

Av Therese - 8 april 2011 18:19

Egentligen måste jag plugga. Men jag har ingen inspiration just nu. Jag har för mycket tankar i huvudet. Har haft det ett tag. Det vill inte släppa. Jobbiga tankar som inte vill lämna mig ifred. Inte blir det väl direkt bättre av att Peter jobbar stä...

Av Therese - 3 april 2011 14:07

Tjo faderittan! Fem fingrar i pianot!   Sitter här och gör inget speciellt. Vaknade i morse av världens bästa unge som kom och kröp ner i sängen bredvid mig. Nyduschad och allt. Underbart! Har inte gjort så himla mycket idag. Emanuel for med f...

Av Therese - 2 april 2011 23:28

Skriver ett litet inlägg medans älsklingen är ute med hundarna. Vi sitter och kollar på Medium. Inne på tredje sesongen. Kul att ha någonting att följa. Ikväll har vi varit iväg och spelat bowling med mamma, Roine och Andreas. Riktigt kul. Jag v...

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards