Alla inlägg under maj 2010

Av Therese - 19 maj 2010 23:01

Det var väldigt längesedan jag bloggade nu. Har inte haft någon lust.

Det har väl inte hänt så väldans mycket heller. Man jobbar mest. Sen när man kommer hem är man som en degklump.


Igår tog jag och älsklingen och möblerade om i vardagsrummet i alla fall. Har velat göra det länge men har inte kommit till skott. Det blev bättre än vad jag trodde fakiskt. Riktigt mysigt. Hela rummet blev mycket större.

Gjorde om i köket oxå för nån dag sedan. Flyttade om lite i skåpen. Hmm, ja jag har gjort några förändringar iaf. Roligt att göra om då och då.


Jag längtar efter Emanuel otroligt mycket just nu. Det är så jävla tomt utan honom. Det är alltid tomt när inte han är hemma. Men ibland känns det mer och ibland mindre. Just nu känns det mer. Jävligt mycket mer. Vill snabbspola så det blir måndag så han kommer hem nån gång =)


Äh, nu har jag uppdaterat klart för ikväll


God natt folks

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards