Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Dags för Fredagsmyyyys!

Av Therese - 18 mars 2011 17:27

Så var det fredag igen, med allt vad det innebär. Fredagsmys alltså   Vi ska köpa hem pizza och mysa i soffan ikväll tillsammans. En typisk hemmakväll, men det känns helt rätt för mig just nu faktiskt. Mys med familjen är väl det bästa av allt?


Idag har vi varit en sväng till mamma och hälsat på. Hon hade gjort hemmagjorda potatisbullar och stekt bacon till lunch. Helt underbart gott! En helt annan sak än dom där äckliga torrbullarna man köper i affären. Mums!

Peter har varit ledig idag och är ledig hela helgen. Det är ju nu man ska ha pengar egentligen så man kan göra något skoj hela familjen. Men det kommer väl fler helger.

Nu ska jag ta och plocka fram lite saker till vårat fredagsmys, mat först   

 
 
ida

ida

2 april 2011 23:45

Mys med familjen är absolut det bästa :)

http://www.nattstad.se/vidraida

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 10 april 2011 21:46

Nu har jag ny blogg! Så denna kommer nog inte uppdateras något mer. Ifall jag inte kommer tillbaka hit vill säga =)   Jag bloggar nu på denna adress; silverblixten.wordpress.com   See ya!! ...

Av Therese - 10 april 2011 11:51

Jaha, då var det söndag igen. Tiden går fort. Söndagar är ganska värdelösa tycker jag. Eller kanske inte värdelösa, men långtråkiga. Det är då man ska åka hem till föräldrar och käka söndagsmiddag.    Men senare i eftermiddag kommer Manne hem. Och...

Av Therese - 8 april 2011 18:19

Egentligen måste jag plugga. Men jag har ingen inspiration just nu. Jag har för mycket tankar i huvudet. Har haft det ett tag. Det vill inte släppa. Jobbiga tankar som inte vill lämna mig ifred. Inte blir det väl direkt bättre av att Peter jobbar stä...

Av Therese - 3 april 2011 14:07

Tjo faderittan! Fem fingrar i pianot!   Sitter här och gör inget speciellt. Vaknade i morse av världens bästa unge som kom och kröp ner i sängen bredvid mig. Nyduschad och allt. Underbart! Har inte gjort så himla mycket idag. Emanuel for med f...

Av Therese - 2 april 2011 23:28

Skriver ett litet inlägg medans älsklingen är ute med hundarna. Vi sitter och kollar på Medium. Inne på tredje sesongen. Kul att ha någonting att följa. Ikväll har vi varit iväg och spelat bowling med mamma, Roine och Andreas. Riktigt kul. Jag v...

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards