Alla inlägg den 26 december 2009

Av Therese - 26 december 2009 19:31

Men vilken bra jul det har varit.

Vi var uppe hos pappa och firade och det blev riktigt lugnt och skönt. Länge sen man hade en sån jul. Om jag nu haft det..?

På juldagen for vi och hämtade barnen, jag och brorsan, och hade en helmysig liten jul afton själva med dom. Dock skulle Tindra tillbaka efter två timmar, men det var ändå mysigt. Sen så hade vi ett litet julbord hos brorsan och det var hur trevligt som helst. Tyvärr fick jag migrän i går kväll, så det var bara att skynda sig hem och slänga sig i sängen.



Jag fick en jättefin klocka av älsklingen i julklapp. Vi var in och skulle fixa storleken på den idag, och då fastnade jag för denna fina färg.

Jet Set Purple Passion


Det är genomskinligt armband på den och det var just den lila färgen jag fastnade för. Riktigt snygg. Så den kommer bli flitigt använd :)



Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards