Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Therese - 23 augusti 2010 08:26

Usch!


Vaknade i morse av att jag var fruktanvärt frusen. Märks att hösten är på ingång.

Har varit och lämnat Manne på dagis. Han har haft ett långt sommarlov. Men det märktes på han att han tyckte det var skönt att komma tillbaka.


Igår var vi på marknaden och då lyckades Manne ramla i en av hoppborgarna dom hade, så han skrubbade upp hela näsan och pannan. Ibland förstår jag inte hur dom lyckas. Men det gick ju bra i alla fall. Han fick en ballong oxå som han blev så glad över. Får se om dom kommer och hämtar den sen.


Känns alltid så otroligt tomt när han har farit. Blir dödstyst. Tvärtomt.



Nåväl.


En annan sak som inte var så rolig var att kattfan har bitit sönder min laddare, så nu kan jag inte ladda mobilen förns jag köpt en ny. Och givetvis var batteriet slut när jag upptäckte det. Förbannade katt! Ibland tror jag fan dom gör det med flit. Som att hon vet exakt vad hon biter sönder. Grr! Det är ju inte första sladden hon tuggar sönder heller. Suck. Lika bra att bege sig sen och köpa en ny. Precis vad jag ville lägga pengarna på nu.   

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards