Alla inlägg den 22 september 2010

Av Therese - 22 september 2010 10:44

God Morgon!


Är i full gång med att städa och fixa till här hemma. Tog en liten paus nu för att fixa lite musik, så jag passar på att blogga på samma gång.

Hundarna är ju inte mycket till hjälp, dom ligger å skräpar på golvet dom med, haha. Gnabbas och har sig. Lilo är som värst på morgonen. Förstår inte var hon får all energi ifrån, för hon kutar fram och tillbaka som en skållad råtta. Och så ska hon ha igång Classe. Eller så försöker hon med katten. Går inte så bra, för sur-Aya springer bara efter och vevar med tassen, haha.

Önskar man bodde på en stor gård, så man kunde slänga ut hela patrasket när man ska städa såhär. Odågor.


Nej bäst man fortsätter så det blir nånting gjort

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards