Alla inlägg under september 2010

Av Therese - 21 september 2010 18:56

Hej Allihopa!


Har ändrat lite i mi blogg. Roligare att blogga då=)


Nu är det strax hockey, så jag å älsklingen ska gå över till brorsan och Ewa nu.


Det är så jäkla kul att hockeyn har börjat igen!!

Av Therese - 19 september 2010 10:19

När man vaknar med den här uppsynen framför sig, då vill man bara dra täcket över huvudet igen.

Som tur är händer det inte ofta.


 




 


Visst blir dom stora dom där små?  

Tiden går alldeles för fort egentligen. Önskar dom kunde vara så här små och underbara för alltid   

Av Therese - 18 september 2010 14:06

Lördag igen


Sitter här och kikar runt lite på nätet i brist på annat att göra. Älsklingen jobbar och det känns lite tråkigt att han jobbar helg. Ända till kl 22 ikväll. Speciellt nu när det är den veckan vi har Emanuel hemma. Men men.


Jag har i alla fall bestämt att jag och Manne ska ha myskväll ikväll. Käka pizza och godis och ligga i soffan och mysa hela kvällen.

Först ska jag städa ihop lite här hemma, sen ska vi ta en liten prommis och få lite luft. En lite sväng till affären blir det nog med. En lugn lördag med andra ord.



Av Therese - 17 september 2010 11:36







Jag älskar hockey

Hockey hockey hockey

Om du inte gör det så är du ricktigt puckad

Jag älskar hockey

Hockey hockey hockey

Om du inte gör det så är du riktigt bäng

Då kommer jag och lägger en klubba i din säng




Jiiihooo!

Idag börjar Hockeyn äntligen! Timrå spelar sin första match ikväll, och jag är lycklig   




Av Therese - 14 september 2010 15:28

Igår kom Emanuel hem med feber å elände. Han låg i soffan hela dagen, helt utslagen. Ibland blek, ibland rödblommig av febern.

Idag tror jag inte det är samma unge. Han hoppar, studsar och far. Inte stilla många sekunder, så jag får tjata på honom hela tiden att han ska ta det lugnt. Inte det lättaste. Nu tittar han på film i alla fall, så vi får väl se hur länge han sitter still.   


Sitter och funderar på hur jag ska få fart på mina uppgifter i medial utveckling. Jag måste verkligen sätta fart nu. Hur mycket som helst att göra.


Har egentligen inte så mycket att skriva just nu, tyckte det mest var dags för en uppdatering


Förresten! Jag har världens coolaste frilla idag! Somnade med blött hår igår, och idag har jag världens lock i luggen, haha. Nästan som en rockabilly frilla. Ones in a lifetime frilla. För jag lovar, skulle jag försöka få till samma look igen skulle det inte gå.     

Av Therese - 3 september 2010 09:06

Godmorgon!


Jösses vad jag är trött idag. Skulle verkligen behövt sova ut, men idag har jag lite grejjer jag måste göra.

Ska bland annat åka och handla lite saker till en tårta som jag ska försöka sno ihop på eftermiddan. Sen har jag ett till ärende med. Och så måste jag fortsätta med städningen. Det går ju faktiskt framåt, börjar bli fint här hemma =) Blev väldigt nöjd med hallen, fast inte helt klart där än.


Funderar på om jag ska göra mig lite kaffe. Alla djur är här och klänger på mig med, förstår inte riktigt vad dom vill... Jo just ja, frukost!


Lika bra att sätta igång. Så man får nåt gjort

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards