Alla inlägg den 10 april 2010

Av Therese - 10 april 2010 21:49

Den här lördagen har faktiskt varit helt okej.

Älsklingen for till jobbet vid tolv. Jag och Emanuel gick över till brorsan. Sen packade vi en väska med lite fika och tog oss en prommenad nere vid havet. Myspys! Ungarna lekte så det stog härliga till i solen.


Vi åt fiskgratäng till middag hos brosan. Var väl hundra år sen man åt det! Gott i alla fall. Sen så har vi bara suttit och myst i soffan och kollat på film. Ungarna fick lördagsgodis så Emanuel var hyfsat sockerhög när vi skulle gå hem, haha. :) Go unge! I morgon kommer farmor och farfar och hämta honom, han ska åka till fjällen med pappa. Varför går tiden så fort när han är hos mig för??


Hade tänkt att lägga mig i soffan å kolla på film nu. Älsklingen slutar strax så han är snart på väg hem :) yihoo. Lördagskvällar ensam är värdelöst.

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards