Alla inlägg den 3 april 2011

Av Therese - 3 april 2011 14:07

Tjo faderittan! Fem fingrar i pianot!


Sitter här och gör inget speciellt. Vaknade i morse av världens bästa unge som kom och kröp ner i sängen bredvid mig. Nyduschad och allt. Underbart!

Har inte gjort så himla mycket idag. Emanuel for med farmor och farfar vid halv tolv, sen gjorde jag klart en uppgift till skolan.

Jag och Peter tänkte ta en långpromis med hundarna, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Städa? Blä så tråkigt att göra på en söndag.


Nu är det dags att fixa gymkort i alla fall. Jösses, vad otränad man är nu för tiden. Inte bra. Träna träna träna! Sluta röka kanske? Mjo. Dags för det. Peter är så duktig som slutat snusa. Kan ju inte va sämre då inte.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards