Alla inlägg den 10 april 2011

Av Therese - 10 april 2011 21:46

Nu har jag ny blogg!

Så denna kommer nog inte uppdateras något mer. Ifall jag inte kommer tillbaka hit vill säga =)


Jag bloggar nu på denna adress; silverblixten.wordpress.com


See ya!!

Av Therese - 10 april 2011 11:51

Jaha, då var det söndag igen. Tiden går fort. Söndagar är ganska värdelösa tycker jag. Eller kanske inte värdelösa, men långtråkiga. Det är då man ska åka hem till föräldrar och käka söndagsmiddag.   

Men senare i eftermiddag kommer Manne hem. Och jag har massor av skolarbete att göra innan dess. Bäst att sätta fart.


Hade en trevlig kväll med älsklingen och brorsan igår. Först var jag hos mamsen och käkade jättegod middag. Sen drog vi hem till oss och kollade på film. En öl slank ner med, haha. Längesen sist så det var skoj. Älsklingen och brorsan tittar på film nu med, men jag ska hoppa in i duschen å sen sätta mig och plugga lite. Bäst att ladda med kaffet!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards