Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Therese - 4 oktober 2010 09:36

Äntligen måndag igen!!


Eller inte...


Har nyss varit och lämnat Emanuel på dagis. Fan vad tomt det ska bli på en gång. Har lite dåligt samvete för att jag var på så dåligt humör igår. Det ska inte behöva gå ut över honom. Hatar verkligen sånna dagar. Och idag blev det verkligen extremt tomt.


Igår var vi i alla fall en sväng till mamma och drack lite kaffe och tittade på deras lilla tillskott i familjen. Såå söt. Fattar inte att kattungar får vara så söta.



 


Kan ju lova att det var någon som blev förtjust i alla fall. Hihi.


Efter det drog vi och handlade. Behövde verkligen fylla på skåpen här hemma.

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra. Jo, jag ska göra nån uppgift i kursen i alla fall. Fan kan inte hålla på och dra ut på det nå längre nu.

Bäst att sätta igång.


  

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards