Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Therese - 18 oktober 2010 09:58

Glää!


Jag är förkyld! Hatar att vara förkyld! Fan man kan ju inte prata ordentligt. Usch. Hoppas det går över snart. Är egentligen ganska förvånad över att jag klarat mig så länge med tanke på att alla andra runt omkring har varit förkyld redan.


Har varit och lämnat Emanuel på dagis. Idag åker han till pappa igen. Tråkigt. Och tomt blir det som vanligt.


Längtar till i morgon då min väska kommer! Hihi. Eventuellt, annars kommer den på onsdag. Jippi, här ska jobbas. Två bokningar redan, å fler på gång. Det är verkligen spännande, jag känner mig som ett barn på julafton.   


Ikväll är det hockey igen. Vet inte hur det blir, om vi ska dit eller inte. Skulle lika gärna vara hemma å se den på tvn med. Vet inte om jag orkar gå dit eftersom jag är så jäkla förkyld. Får kurera mig under dagen så får vi se sen.

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards