Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Therese - 25 oktober 2010 18:32

Fortfarande förkyld. Känns lite jobbigt med hostan, för jag kan inte sova ordentligt om nätterna. Rethosta är bland det värsta jag vet. Skulle haft mig en redig whiskey   Peter har oxå fått fökylningen nu. Typiskt.


Idag kom Emanuel hem igen med. Riktigt skönt att ha honom hemma. Saknar ju min lillprupp när han är borta.


Tog och drog iväg å handlade idag. Såg att Gevalia hade kommit med några nya kaffe smaker. Och vem ska inte testa om inte jag??   Mer kaffe till folket!! Har till och med tagit upp bryggen nu för jag är så dyngle på perkulatorn. Krångligt. Så här ska det drickas kaffe, hehe.

Köpte mig även två par skor. Eller ja, ett par stövlar och ett par vinterskor. Förtjust blev jag. Hihi. Så nu har jag bättre stövlar att ha på mig när jag ska ut å jobba. Och varmare skor att ha på mig annars. Manne hade oxå fått ett par nya vinterskor. Han hade fått välja själv, och ja, färgen bliv tydligen rosa. Haha vad kan man säga? Underbara unge. Undrar vad han fått det ifrån?   


Nu ska jag å älsklingen se på Supernatural å dricka nykaffe. Underbart alltså.

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards