Alla inlägg den 6 december 2010

Av Therese - 6 december 2010 17:10

Då var det måndag igen och den här dagen har faktiskt varit rätt så bra.

Den började med att Manne kom hem. Underbart   Sedan var jag upp på macken och hämtade mitt efterlängtade paket från Mary Kay. Så nu ska man ut å leverera, så fort vi fått tillbaka bilen.


 

Jag köpte hem den snygga Travel roll up bagen, och de andra produkterna nedan. Så nu har jag lite fler produkter att visa upp när jag är ute på klasser. Lovley. Tycker om att man kan ta lös alla fack från själva väskan om man skulle vilja. Sen rullar man ihop den så den blir som en fyrkant. Haha. Klockren.

Sen är jag så glad över att ha fått hem Satin Hands serien oxå. Här ska det bli fin fina händer. Och för övrigt säljer jag ut det settet för 490 kr nu i stället för 559kr. Men bara fram till jul. Ett litet julklappstips   


Är nöjd över att jag tagit tag  mig själv och ringt dom där samtalen som jag skulle. Fattar inte varför man går å drar sig för att göra det. Tar ju inte ens fem minuter liksom. Latkorv är vad man är, haha.


Ikväll tror jag det blir tv kväll för hela slanten. Först ska vi käka kebab i pita bröd till middag, så det är väl bäst man sätter igång innan älsklingen kommer hem. 



 

 

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards