Alla inlägg den 23 december 2010

Av Therese - 23 december 2010 13:32

Så var det den 23e då och dagen innan julafton. Kan knappt tro det själv. Låter helt sjukt att det ska vara julafton i morgon! Jösses.


Jag har varit hos frissan idag. Tyckte det var dags att ta tag i svintobollen på mitt huvud och göra något åt det. Sagt och gjort. En helomvändning. Fan jag känner knappt igen mig själv. Men jag är jäkligt nöjd med resulatet. Hittills i alla fall. Får väl se hur det blir efter att jag tvättat det första gången, haha. Det krullar väl upp sig så man ser ut som ett svinto i alla fall. Funderar på att färga om det oxå när jag ändå är igång. Det ser inte bra ut i färgen just nu. Frågan är bara vilken färg man ska välja. Men det löser sig nog.



 En dålig bild, tog lite snabbt så man hade nåt å visa   



Ska iväg å inhandla julklappar sen när Peter kommer hem. Sista sekunden som vanligt. Usch, jag vill bara ha det gjort. Tur att Peter slutar tidigare idag så man slipper stressa häcken av sig innan dom stänger.

Sen ikväll har jag planerat att slå in klappar och mysa på för fullt. Kanske fixa med håret oxå, vem vet. Hur som helst, mys på hög nivå blir det i alla fall, dagen innan julafton.   

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards