Alla inlägg den 12 december 2010

Av Therese - 12 december 2010 21:03

Så lider helgen mot sitt slut.

Och vilken underbar helg det varit sen. Jag är helt slut.


Den här helgen påbörjade jag andra delen av mediala utvecklingskursen. Och så mycket jag har insett denna helg. 

Jag har insett mycket med mitt liv. Mycket med mig själv som person. Och mycket med hur andra är och kan påverka en själv. Både på gott och ont.


Jag har insett att inget är tillfälligheter. Allting sker av en orsak. Jag har insett att jag måste rensa i mitt liv. Man är inte ett offer om man inte tillåter det.

Jag har även lärt mig att lyssna inåt. Framförallt på mig själv.

Den här helgen har gett mig så mycket. Och det förstog jag inte förns det var slut.


Just nu känner jag bara ett väldigt lugn. Såhär lugn och harmonisk har jag nog aldrig kännt mig. Underbart.

Känn inåt.




Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards