Alla inlägg den 13 december 2010

Av Therese - 13 december 2010 09:47

I morse vaknade jag med världens dunder huvudvärk. Men den trotsade jag, klädde på mig och gick med mina älsklingar till dagis. Idag är det Lucia, och Emanuel skulle ha luciatåg på dagis.

Vilken härlig morgon med alla fina barn som sjöng julsånger. Och Emanuel var såklart finast av dom alla. Min lilla tomtenisse  

Det var en fin start på dagen måste jag säga. Bland ljus och marschaller.


Sen tog jag och knatade hem igen, med förfrysa fötter. Gick ut med hundarna och gav dom mat. Så nu tänkte jag bara dimpa ner i sängen och slöa precis hela dagen. Jag är helt slut i kroppen. Eller ja, mest i huvudet efter kursen i helgen.


Tänk att det är tio år sedan jag var Torps Lucia. TIO!! Det är inte klokt vad tiden går. Haha vad gammal jag börjar känna mig. Men det var skitkul faktiskt.


Jag hoppas alla får en bra Lucia, med lussebullar, pepparkakor, glögg å allt som hör till. Det ska jag ha i alla fall.   

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards