Alla inlägg den 31 december 2010

Av Therese - 31 december 2010 10:09

Idag är den sista dagen på detta år. Och visst känns det väl lite konstigt. Men samtidigt kan jag tycka det är skönt. Jag har funderat en del nu dom senaste dagarna. Över en massa saker faktiskt. En massa gammalt skit, kan man väl säga. Och vad passar väl bättre med att rensa ut den gamla skiten och börja på ny kula, än ett nytt år, med nya möjligheter. Jaja, har hört den förr. Men nu känns det verkligen i hela kroppen. Det ska rensas! Och ersättas med nya underbara ting  


Vill passa på att tacka Elisabeth för alla kloka ord och för att vi kan prata öppet om allt och inget. Det är faktiskt lite tack vare Dig som jag tagit dom här besluten oxå.   Är tacksam för att jag fått träffa Dig och lära känna Dig! Tacksam! Och jag hoppas att vi kommer fortsätta våran utveckling tillsammans.   



Nog om det.


Önskar alla ett Gott Nytt år!!  

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards