Alla inlägg den 20 december 2010

Av Therese - 20 december 2010 21:00

Puh!


Äntligen klar för idag. Fan vad jag har legat i. Och jag har hittat mitt sovrum!   Plockat ihop, dammsugit, torkat golv, rensat kläder, bytt gardiner, tvättat och stekt pannkakor till ett helt kompani.


Nu har jag tagit mig en välförtjänt kopp kaffe. Ska snart ta mig en varm dusch oxå. Emanuel ligger i sängen så han är nattad.

Känns faktiskt riktigt bra nu.





Av Therese - 20 december 2010 13:29

Tjohopp!


Idag är jag på ett strålande humör. Emanuel kom hem i morse och fin var han i håret. Blir alldeles varm inombords när han kommer hem. En vecka är mycket, även om det går fort.

Drog på lite musik och tänkte jag skulle dra igång att städa lite här hemma. Och tvätta blir det oxå. Det gamla vanliga. Sen vet jag inte om jag och Manne ska knata en sväng på affären. Ikväll blir det pannkaka. Vi ska göra knäck och rörost här i dagarna oxå. Vet inte om det blir ikväll dock. Kanske i morgon då Peter är ledig. Ska försöka ta mig upp till torpshammar i dagarna med och hälsa på en gammal vän som jag inte träffat på fem år. Så kul att hon kommer hem över Jul! Ska bli skitkul att träffas igen.


Har inte hört nåt nytt om min telefon än heller. Börjar bli lite smått desperat efter den nu.   Vill inte springa runt med någon annans telefon inte. Hoppas jag får en ny innan jul i alla fall.


Nej, fram med snabeldraken nu   

Presentation


Hej och välkommen till min Blogg. Detta är mina ord, mina tankar och mina händelser. Allt och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Familj

 

 

 

 

 

         

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards